wtorek, 16 czerwca 2009

Różności. Wyróżnienie.

Dzisiaj pokazuję Wam dalszy ciąg pordzewiania. Tym razem pordzewiony został wieszak na klucze. Chciałam zrobić „efekty specjalne“ i urozmaicić powierzchnię. Jak to wyszło widzicie na zdjęciu. Muszę się przyznać, że całość niezbyt mi się podoba. Wolę gdy powierzchnia jest równomiernie „zardzewiała".
Dzisiaj kupiłam sobie stojak przed dom. Był to zakup spontaniczny. Ponieważ stoi on od strony bardzo słonecznej, wstawiłam do niego lawendę.
Kilka dni temu dostałam od Elisse wyróżnienie. Ucieszyłam się ogromnie. Bardzo za nie dziękuję. Tradycyjnie oddaję je dalej do Was wszystkich. Wszystkie blogi są wspaniałe i zasługują na wyróżnienie.
Violcio11

16 komentarzy:

Elle pisze...

Fajny wieszaczek, fajny stojaczek, a najfajniejszy pęk kluczy :)))
Serdeczne pozdrowienia :)

Katarzyna Urbańska z Tokarskich pisze...

Śliczne nowości u Ciebie widzę. Jeśli masz ochotę na zakładkę do książki, skontaktuj się ze mną na maila. Pozdrawiam serdecznie :)

ushii pisze...

no, klucze najfajniejsze :)
stojak też sympatyczny, a wieszaczek to chyba faktycznie lepiej jakby był cały zżarty przez rdzę ;) albo może tylko u mnie na zdjęciu wygląda jakby był kawałkami pomarańczowy?
pozdrawiam

Renata pisze...

Moim zdaniem super, właśnie te nierówności w "zardzewianiu" wyglądają świetnie. No... co prawda nie wiem jak całość się komponuje we wnętrzu, ale jak dla mnie bomba!!!
Nie wspomnę o pęku kluczy, bo mnie skręca z zazdrości (gdzieś miałam baaaardzo stare klucze, ale gdzieś je upchnęłam w czasie moich licznych przeprowadzek i nie wiem gdzie :-(((
Stojak fajny, a wyróżnienia gratuluję :-)
Pozdrawiam serdecznie

KASANDRA pisze...

Wyróżnienie jak najbardziej zasłużone, gratuluję po stokroć

Uważam, że klucze wyszły rewelacyjnie, a o stojaczku już nie wspomnę. Albo nie wspomnę - jest super

pozdrawiam

aagaa pisze...

Gratuluję wyróżnienia.
Stojaczek na kwiaty bardzo fajny.Witający gości.
Swietnie pordzewiłaś klucze.A wieszaczek fajnie wygląda taki nierówno zardzewiały
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Takie stojaczki po prostu uwielbiam ..niby nic a wdzięku mnóstwo .. Pozdrawiam cieplutko

PEEK-A-BOO ENGLISH pisze...

Mnie też podoba się Twój wieszaczek na klucze ale klucze faktycznie są najlepsze... A kwietniczek super - podobny jest w kwiaciarni obok mojego domu i mam wielką ochotę sobie taki sprawić. Pozdrawiam serdecznie!!!

Elisse pisze...

Stojak urody cudnej, a wieszaczek tez tez swietny pomimo,ze nie dordzewial do konca:)No coz, moze czas zrobi swoje:)
buziaczki przesylam

Dag-eSz pisze...

Klucze ma się rozumieć są stare i nie pordzewiane??? Wieszak nie wygląda źle, no ale widać drewno, a drewno nie rdzewieje... i tak dziwnie... no ale,
ten stojak na kwiatek już za mną chodzi i chodzi... bo widziałam taki sam! Jest świetny i jeśli dalej go sprzedają to może jeszcze zakupie ;) Pozdrawiam :)

Mia pisze...

I pomyśleć, że większość ludzi wyrzuca zardzewiałe przedmioty :) A Twoje rdzewieją na życzenie! Bardzo ciekawy efekt!

violcio11 pisze...

Elle- pozdrawiam Cie rowniez. Fajnie, ze Ci sie podoba.

labarnerie- Swietne!! Zaraz bede pisac :-)

ushii- to prawda, on jest kawalkami pomaranczowy :-(.

alizee-nad nim wisi jesienny krajobraz pasujacy kolorystycznie i tylko dlatego powiesilm ten wieszak. Klucze to kupiony gotowiec. Jak chcesz to kupie Ci je bo jeszcze sa.

kasandra- pozdrawiam Cie rowniez. Klucze kupila juz zardzewiale

aagaa- dziekuje. Pzdrawiam Cie rowniez. Ze stojaka jestem zadowolona.

Nettika- pozdrawiam Cie rowniez bardzo cieplo.

Dorota-ze stojaka jestem zadowolona. Prezentuje sie calkiem fajnie, wiec kupuj :-))

Elisse- no wlasnie wieszak wyglada jakby nie dordzewial do konca i pewnie juz nie dordzewieje :-)

Daz-eSz- kluce nie sa stare, to kupiny gotowiec. Wieszak no wlasnie jekis taki... a ze stojaka jestem zadowolona, wiec kupuj :-))

Mia- ha ha ha, natura ludzka jest przewrotna.

Zielicha pisze...

Wieszak super! Stojak z lawendą to jest to, co lubię. Super!!
Pozdrawiam

Ita pisze...

Nic nie może być idealne ,bo byłoby nudne ,wychodząc z tego założenia ,podoba mi się u Ciebie wszystko bez wyjątku .
Stojak z lawendą świetny .
Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam serdecznie .

Kasia pisze...

te klucze są wspaniałe...i ta rdza mi się bardzo podoba ;-000

Ala Iwona pisze...

Gratuluję wyróżnienia,dzięki za przesympatyczny komentarz.
Ostatnio też chciałam kupić lawendę,poraziła mnie cena,może dlatego,że była to duża donica.
Pozdrawiam.