niedziela, 6 grudnia 2009

Mikołajki.

Dzisiaj Mikołajki i rozwiązanie zabawy zorganizowanej przez Dag-esz. Można się pochwalić tym co się dostało i tym co robiłyśmy dla innych. Mój podarek robiła mi Karola. Bardzo się ucieszyłam , gdy otworzyłam paczuszkę. Był w niej wianek i mikołajowe skarpety. Wianek powiesiłam od razu na drzwiach wejściowych. Skarpety zawisły na kominku.
Karola bardzo Ci dziękuję. Strasznie podobają mi się prazenty od Ciebie. Trafiłaś w samo sedno bo brakowało mi tych rzeczy.
Niestety prezent. Który robiłam dla iki jeszcze do niej mnie dotarł :-(. Matrwi mnie to , bo wysłałam dwa tygodnie temu i dawno już powinien do niej dojść. Jestem też trochę na pocztę zła.
Ponieważ ika ma w domu dużo białych dodatków, uszyłam jej białe choinkowe zawieszki i reniferki. Cały czas mam nadzieję, że paczka nie zginęła i jeszcze dojdzie do adresatki.
Od Oli, której prace wstawiam na bloga dostałam piękną serwetę na stół w drobne różyczki. Tu z zawieszką choinkową, takie pokazywała już ita.
Od Ushii doszły do mnie ptaszki ( przesyłka szła tylko 7 dni) i piękna kartka ze wsppaniałymi życzeniami. Ushii dziękuję.
Pozdrawiam Was serdecznie.
Violcio11

13 komentarzy:

Cedra pisze...

Piekne upominki otrzymałaś:) I reniferki które przygotowałaś tak ślicznie się prezentują:)
Pozdrawiam serdecznie

MariaPar pisze...

Prezenty wymiankowe śliczne ! Szkoda, że Ika nie może się cieszyć razem z Nami. A na temat PP mogę pisać elaboraty !! Pozdrawiam

Dag-eSz pisze...

Kurcze! no to faktycznie poczta zawiodła :/ żeby tyle czasu szło? :(
Reniferki bardzo oryginalne i piekne prezenty
Pozdrawiam :)

ika pisze...

och Violcio, ale piękności przygotowałaś dla mnie! Cały czas ufam, że paczka dojdzie, musimy tylko pogonić PP :/
Prezencik dla Ciebie także bardzo gustowny, takie skarpety to powinno się do stołu wigilijnego zakładac obowiązkowo ;)
Uściski!!

Renata pisze...

Śliczności.... reniferki przecudne.
Ushii zaskakuje przemile swoimi prezencikami :)

Pozdrawiam serdecznie

KASANDRA pisze...

Cudowne podarunki ...

Elle pisze...

Cudowne upominki dostałaś, i takież wysłałaś dla Iki :) Miejmy nadzieję, że przeszły drogę bezpiecznie i dotrą jeszcze do adresatki :)
A Ushii to kochana jest - wiemy już to wszyscy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Ita pisze...

Jednym słowem skarpety pełne prezentów otrzymałaś !
Twoje reniferki i choinki są świetne ! Mam nadzieję ,że paczka dotrze ,szkoda byłoby takie śliczności stracić.
Pozdrawiam ciepło.

Penelopa pisze...

Ta zabawa wymiankowa sprawiła tak wiele radości :)
...niech tylko ta poczta nie nawala!
Prezenty świetne :)

aagaa pisze...

Fajne skarpety!I wianuszek juz znalazł swoje miejsce!
Prezenciki dla Iki super!Szkoda,że nie dotarły na czas!Ale najwazniejsze,żeby w ogóle doszły!

Ushii jest niesamowita!
Pozdrawiam serdecznie!

asia pisze...

Reniferki są cud urody!!!Piękne!
Pozdrawiam ciepło.
J:O)

Anonimowy pisze...

Te prezenciki naprawdę mogą przyprawić o zawrót głowy :) Pozdrawiam gorąco

Karola pisze...

Kochana!
bardzo, bardzo się cieszę, ze prezencik się spodobał!
skarpety pięknie się prezentują na Twoim kominku!!
nawet nie wesz ile ja się nadenerwowałam, że paczka nie dojdzie na czas, albo co gorsza zaginie... mam nadzieję, że i Twoja w końcu dotrze do adresata!
pozdrawiam cieplutko